یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
زر

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت و شهیدسنوار جبهه مقاومت ضعیف که نمی شود بلکه در مبارزه با صهونیست ها قوی تر نیز می شود گفت: تا زمانی که به سنت الهی وامدادهای غیبی اعتقاد و ایمان و باور داشته باشیم باید مطمئن باشیم که خداوند یاری رسان ما خواهدبود.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن یحیی سنوار الگوی مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس گفت: مقام معظم رهبری فرمود جبهه مقاومت و حزب الله امروز پیروز نبرد بوده و خواهدبود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه به تصور بعضی ها شاید ایران از نظر مادی و تسلیحاتی به اندازه کشورهای غربی و استکبار جهانی نباشد ولی براساس فرمایش رهبری ایران از سنت های غیبی برخوردار است، گفت: همانطور که خداوند جالود با عظمت را با یک کلوخ و نمرود پادشاه آن زمان را با یک پَشه تحقیر می کند و از بین می برد و حضرت موسی را با یک تکه چوب و پیامبر آخرالزمان خودش را با یک تار عنکبوت نجات می دهد قطعا امداد غیبی می تواند در این زمان هم این کار را انجام بدهد.

حجت الاسلام پیراسته با بیان اینکه به خاطر سنت خدا موشک های حزب الله به هدف برخورد می کند و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای پهباد های حزب الله تارعنکبوت شده اند، گفت: تا وقتی که خانه خدا ربی دارد ابابیل حریف فیل خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان به سنت بیدار شدن در برابر شهادت اشاره کرد و افزود: قطعا خون های به ناحق ریخته زنان و کودکان بیگناه غزه و لبنان آبی به خوابگاه مورچگان صهیونیستی می شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت و شهید سنوار جبهه مقاومت ضعیف که نمی شود بلکه در مبارزه با صهونیست ها قوی تر نیز می شود گفت: تازمانی که به سنت الهی و امدادهای غیبی اعتقاد و ایمان و باور داشته باشیم باید مطمئن باشیم که خداوند یاری رسان ما خواهدبود.

حجت الاسلام پیراسته با بیان اینکه با شهادت یحیی سنواره جبهه مقاومت قوی تر می شود گفت: ادعای دروغین صهیونیست ها در بسر بردن شهید سنوار در مخفی گاه وتونل ها و عنوان جاسوسی دادن به ایشان و سنگر قرار دادن دیگران برای حفظ جان خودش ثابت شد و مشاهده کردیم که این شهید بزرگوار در خط مقدم با اقتدار تن به تن با صهیونیست ها در حال مبارزه بدنش تکه تکه می شود و دست از مبارزه بر نمی دارد و با تانک دشمن به شهادت می رسد .قطعا به جبهه مقاومت ایثار و فداکاری در مبارزه با ظلم را به رخ جهانیان می کشد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه شهید سنواره ایثار و فداکاری جبهه مقاومت در مبارزه با ظلم را به رخ جهانیان کشید، گفت:شهید سنواره در خط مقدم با دشمن به جبهه مقاومت آموخت که اگر شما هم مثل ما باشید و بودید قطع و یقین پیروزخواهیدشد.

اانتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha